21 januari 2020
Informatiebijeenkomst over het organiseren van evenementen, 11 februari
Op dinsdag 11 februari organiseert de gemeente Hardinxveld-Giessendam een informatiebijeenkomst over evenementen. Tijdens de bijeenkomst wordt informatie gegeven over de organisatie van evenementen. Projectleider Leny Braks van StuwKR8 zal meer vertellen over de mogelijkheden die er vanuit de MAG zijn voor de (financiële) bijdrage bij evenementen. Dirk Schouwenaars van de Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid vertelt over de veiligheid bij buitenactiviteiten en de ruimte die nodig is voor de hulpdiensten.
De bijeenkomst vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis, Raadhuisplein 1 te Hardinxveld-Giessendam. Het programma van de avond luidt als volgt:
Tijd | Programma |
19.00 uur | Inloop met koffie en thee |
19.15 uur | Welkom door burgemeester Dirk Heijkoop |
19.20 uur | Presentaties |
20.30 uur | Afsluiting |
Aanmelden
Wilt u de bijeenkomst bijwonen? Meld u, en de personen die eventueel met u meekomen, dan voor vrijdag 7 februari aan via ihm.van.der.zwet@hardinxveld-giessendam.nl met als onderwerp informatiebijeenkomst evenementen. U kunt zich ook telefonisch aanmelden via: 14 0184. Vraag dan naar Inge van der Zwet.