21 januari 2020

Informatiebijeenkomst over het organiseren van evenementen, 11 februari

Op dinsdag 11 februari organiseert de gemeente Hardinxveld-Giessendam een informatie­bijeenkomst over evenementen. Tijdens de bijeenkomst wordt informatie gegeven over de organisatie van evenementen. Projectleider Leny Braks van StuwKR8 zal meer vertellen over de mogelijkheden die er vanuit de MAG zijn voor de (financiële) bijdrage bij evenementen. Dirk Schouwenaars van de Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid vertelt over de veiligheid bij buitenactiviteiten en de ruimte die nodig is voor de hulpdiensten.

De bijeenkomst vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis, Raadhuisplein 1 te Hardinxveld-Giessendam. Het programma van de avond luidt als volgt:

Tijd Programma
19.00 uur Inloop met koffie en thee
19.15 uur Welkom door burgemeester Dirk Heijkoop
19.20 uur Presentaties
20.30 uur Afsluiting

Aanmelden

Wilt u de bijeenkomst bijwonen? Meld u, en de personen die eventueel met u meekomen, dan voor vrijdag 7 februari aan via ihm.van.der.zwet@hardinxveld-giessendam.nl met als onderwerp informatiebijeenkomst evenementen. U kunt zich ook telefonisch aanmelden via: 14 0184. Vraag dan naar Inge van der Zwet.